The lost Dragons Empire
welkom bij het vernieuwde forum van

THE LOST DRAGONS EMPIRE
The lost Dragons Empire
welkom bij het vernieuwde forum van

THE LOST DRAGONS EMPIRE
The lost Dragons Empire
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The lost Dragons Empire

T.L.D.E
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 een uitdaging nodig?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bad Boy Marco

Bad Boy Marco


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 50
Woonplaats : franeker

een uitdaging nodig? Empty
BerichtOnderwerp: een uitdaging nodig?   een uitdaging nodig? Icon_minitimewo okt 19, 2011 5:59 pm

het spel is aan het dood bloeden, daarom heb ik vandaag van ieder alli lid zijn macht genoteerd.

Ergens volgende week zal ik wederom de macht noteren en zullen alle inactieve leden dus opvallen.

Wil jij positief opvallen, natuurlijk daag ik iedereen uit sneller te gaan groeien als mij. Ik zal de top 3 van snelst groeiende bekend maken in dit topic EN de niet groeiende kunnen we dan beschouwen als inactieve alli leden en dan is het aan de leiding of ze daar iets aan willen en gaan doen (misschien dat het handige farmen zijn?).

dus........... succes allemaal en GAME ON........

oh ja ik sluit de leiding van de alli uit van deze deelname Razz (sorry jack).

oh niet geheel onbelangrijk, zal ik PROBEREN iedereen gewoon op verzoek te blijven voorzien van gs (zolang de voorraad strekt Smile


Laatst aangepast door Bad Boy Marco (The Pub) op wo okt 19, 2011 6:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas67

Legolas67


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Ridderkerk

een uitdaging nodig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een uitdaging nodig?   een uitdaging nodig? Icon_minitimewo okt 19, 2011 6:14 pm

lol goed idee marco.

Verder denk ik dat elk lid een week de tijd moet krijgen om zich aan te melden op het forum.gebeurd dit niet krijg diegene die zich niet aanmeld een persoonlijk bericht om dit alsnog binnen 3 dagen te doen. Dan is het naar mijn idee aan de leiding om actie te ondernemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bad Boy Marco

Bad Boy Marco


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 50
Woonplaats : franeker

een uitdaging nodig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een uitdaging nodig?   een uitdaging nodig? Icon_minitimewo okt 19, 2011 6:20 pm

Legolas67 schreef:
lol goed idee marco.

Verder denk ik dat elk lid een week de tijd moet krijgen om zich aan te melden op het forum.gebeurd dit niet krijg diegene die zich niet aanmeld een persoonlijk bericht om dit alsnog binnen 3 dagen te doen. Dan is het naar mijn idee aan de leiding om actie te ondernemen.

ik denk/vind dat de nadruk in het spel moet zitten en niet in de chat (hoe gezellig ook).
daarom vind ik het persoonlijk onnodig iemand uit de alli te zetten omdat hij zich niet hier wil aanmelden.

rich sommige mensen vullen niet graag hun mail adres ergens in, dat hebben we te respecteren.


nou niet dat mijn mening zwaar weegt, maar zo denk ik er over.
maar ik snap je bedoeling.

lego we gaan off topic, , graag even over de uitdaging.... Smile thx
Terug naar boven Ga naar beneden
Bad Boy Marco

Bad Boy Marco


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 14-08-11
Leeftijd : 50
Woonplaats : franeker

een uitdaging nodig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een uitdaging nodig?   een uitdaging nodig? Icon_minitimema okt 31, 2011 7:57 pm

zo daar is hij dan, de uitslag
allereerst zal ik melden dat ik 704k macht had en nu 892k en dus een stijging van 188k aan macht.

zoals verwacht heeft jack de aller hoogste score met 3mil affraid macht stijging, maar gelukkig mocht die niet mee doen.

2 dagen na het aangaan verloor ik bijna 100k macht, dus ik had er een heel zwaar hoofd in.

de snelst stijgende nu:
jack 6000 k
bert 600 k
lego 300 k
shashei 300 k
oldtimer 200k

misstoet 172 k
ridder 160 k
elrohir 150 k
nerdygirl 145 k
rodney 145 k
smoking peace 144 k
brocolikop 144 k
richard 143 k
leona elena 141 k
sintara 140 k

brocolikop begon met een macht van 435k en heeft nu 579k dat is een hele mooie prestatie en heel netjes.

mensen trek je niet teveel aan van deze uitdaging, ik heb wat versnellers gebruikt en het was leuk om mensen te motiveren en ondertussen de inactieveleden op te zoeken.

Groetjes Marco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een uitdaging nodig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een uitdaging nodig?   een uitdaging nodig? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een uitdaging nodig?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The lost Dragons Empire :: joinen-
Ga naar: